Activitati - Intalniri Catehetice

Duminica, 13 martie a avut loc întâlnirea de 18 ani a filialei ASCOR Suceava, moment ce a prilejuit reuniunea mai multor generaţii ce au pus câte o cărămidă la temelia organizaţiei. Acest eveniment a oferit bucuria de a deschide cufărul amintirilor frumoase ale studenţilor ascoreni, şi de a petrece câteva ceasuri povestind şi împărtăşind experienţe.

ASCOR Suceava a luat fiinţă pe data de 11 martie 1993, într-o perioadă instabilă din toate punctele de vedere, dar care încă mai era caracterizată de acel duh de jertfă şi de căutare a adevărului. Filiala a crescut sub ocrotirea Sfinţilor Ştefan cel Mare şi Ioan cel Nou de la Suceava, avându-l ca duhovnic pe Pr.Amfian de la Mănăstirea ,,SF. Ioan cel Nou de la Suceava”.

Citeşte mai mult...

Activitati - Conferinte
A.S.C.O.R. filiala Suceava organizeaza MIERCURI, 16 martie 2011, ora 18:00, conferinta sustinuta de Parintele Iustin Miron de la Manastirea OASA din Alba Iulia. Conferinta este intitulata "Postul si rugaciunea, cale spre mantuire" si va avea loc in Sala Arhiepiscopiei Sucevei si Radautilor. Intrarea este libera.

Activitati - Pelerinaje si Drumetii
In perioada 14 - 16 februarie ASCOR Suceava a organizat un pelerinaj la manastirile din judetele Suceava, Neamt si Bacau. Scopul acestui pelerinaj a fost inbogatirea sufleteasca si recreerea, tinand cont de vacanta de o saptamana de dupa sesiune.

Pelerinajul a inceput in ziua de luni - 14 februarie cu vizitarea Manastirii Agapia si a Manastirii Varatec din judetul Neamt. In continuare am urcat la Cetetea Neamtului. Am mers la Manastirile Sihastria si Secu si ne-am cazat la Manastirea Petru Voda, unde am luat si masa de seara. La miezul noptii am luat parte cu totii la slujba de priveghere. A doua zi am vizitat Manastirea Durau, iar in drum ne-am oprit pentru a face cateva fotografii la barajul Bicaz. Am mers la Manastirile Pangarati (aici am luat masa), Intampinarea Domnului, Bisericani, Bistrita si ne-am oprit la Manastirea Diaconesti unde am mancat si ne-am cazat. La ora 12 am luat parte la slujba de priveghere. In drumul de intoarcere am vizitat Manastirea Camarzani din jud. Suceava.

Activitati - Concerte
Click pentru a salva pe calculator in format FLV (109.05MB)
Click pentru a salva pe calculator in format FLV (131.54MB)
Click pentru a salva pe calculator in format FLV (50.06MB)

Activitati - Conferinte
Click pentru a salva pe calculator in format FLV (106.85MB)
Click pentru a salva pe calculator in format FLV (112.51MB)
Click pentru a salva pe calculator in format FLV (39.53MB)